شهریاری: دیگر یکی از قدرت‌های جهان هستیم نه پدیده

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

شهریاری: دیگر یکی از قدرت‌های جهان هستیم نه پدیده

شهریاری: دیگر یکی از قدرت‌های جهان هستیم نه پدیده

سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید تیم ایران دیگر به عنوان پدیده مطرح نیست و دنیا آن را به عنوان یکی از قدرت‌های برتر می‌شناسد، از همین رو باید حمایت‌ها از فوتبال ساحلی افزایش پیدا کند.

به گزارش شفقنا ورشی، پریا شهریاری، درباره صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به دور نیمه نهایی رقابت‌های قهرمان قاره‌ها در امارات تصریح کرد: از دو سال پیش با اوکتاویو برنامه‌ دو ساله‌ای را طراحی کردیم و هدف‌مان موفقیت در جام‌جهانی تاهیتی بود. به هر حال بعد از چند سال که زنگ تفریح تیم‌ها در جام جهانی بودیم در تاهیتی برای اولین بار به جمع 8 تیم راه یافتیم. بعد از این بازی‌ها ملی‌پوشان تنها دو هفته استراحت داشتند و برای حضور در جام بین قاره‌ای نزدیک به دو ماه با بازبینی فیلم‌ها و تمرین‌های مستمر، روی نقاط ضعف کارشان کردند. با این حال معتقدم مسیر طولانی پیش رو داریم و همه باید در این راه به ما کمک کنند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی در بازی‌های امارات در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده یا نه عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی داشت و ما طبق برنامه‌ریزی که از دو سال پیش داشتیم پیش رفتیم. هرچند دوست داشتیم حاصل کارمان را در جام جهانی ببینیم ولی با این حال پیروزی‌های ارزشمندی در امارات هم کسب کردیم. از طرفی برگزاری 29 اردو در دو سال اخیر هزینه زیادی را برای فدراسیون داشته است. همچنین برای بردهایی که در جام بین قاره‌ای کسب شد، پاداشی پرداخت کرده‌ایم.

وی از گفتن مقدار مبلغ این پاداش امتناع کرد و افزود: اجازه دهید مبلغ را نگویم اما پاداش‌ها طوری پرداخت شد که بازیکنان راضی‌اند. پیروزی مقابل برزیل و روسیه حتی روی کاغذ هم ساده نیست و پیش‌بینی نمی‌شد. این دو تیم دو قدرت برتر جهان محسوب می‌شوند و با هیچ پاداشی نمی‌توان زحمت ملی‌پوشان را پاسخ داد. از بابت بقیه مسابقه‌ها هم خیالتان راحت باشد و ما در صورت موفقیت‌های دیگر ملی‌پوشان پاداش‌هایی به آنان پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازی‌های بین قاره‌ای حریف امارات در این مرحله شد.

شهریاری درباره این بازی تصریح کرد: امارات در کنار ایران و ژاپن جزو سه قدرت اول آسیا محسوب می‌شود. مارسلو مندز مربی برزیلی این تیم که یک دوره آموزشی هم در ایران داشت، مربی باتجربه‌ای است. او همچنین در گذشته دستیار اوکتاویو بوده است. در مجموع می‌توانم بگویم امارات با وجود اینکه یکی از تیم‌های قوی آسیا محسوب می‌شود اما به ایران نمی‌رسد و ما امیدواریم با پیروزی مقابل آن‌ها فینالیست شویم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: فوتبال ساحلی پیشرفت بسیاری در کشورمان داشته است. امیدوارم در آینده نیز در این رشته سرمایه‌گذاری شده و به آن توجه ویژه‌ای کنند. بخصوص در استادیوم‌های مخصوص فوتبال ساحلی انتظار داریم وزارت ورزش همان طور که ورزشگاه‌های فوتبال را مجهز می‌کند نگاه ویژه‌ای هم به این رشته داشته باشد. در حال حاضر دیگر نمی‌توان گفت فوتبال ساحلی ما خودش را به عنوان پدیده معرفی کرده بلکه ما به طور قطع یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شویم.

وی در پایان درباره پخش زنده بازی‌ها از شبکه سه و تاثیری که این موضوع روی روحیه و انگیزه ملی‌پوشان داشته به ایسنا گفت: به یاد دارم دو سال پیش در اولین جلسه‌ام با ملی‌پوشان بحث عدم پخش بازی‌های فوتبال ساحلی مطرح شد و آن‌ها ناراحتی خودشان را از این اتفاق ابراز کردند. آن‌ها می‌گفتند 8 سال در تیم ملی حضور دارند ولی حتی در شهرشان هم کسی آن‌ها را نمی‌شناسد. ولی به لطف خدا توانستیم طی مذاکراتی که با صداوسیما انجام دادیم پخش بازی‌ها را بگیریم و می‌توان گفت تمام بازی‌های فوتبال ساحلی در دو سال اخیر از تلویزیون پخش شده است. این موضوع روی روحیه بازیکنان هم قطعا تاثیر می‌گذارد و خدا را شکر آن‌ها نیز ابراز رضایت می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:6 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه